Aktuálne semináre

DPH PRI NADOBUDNUTÍ, DODANÍ A PREDAJI TOVARU V RÁMCI EÚ OD ROKU 2024

DÁTUM KONANIA:
23. apríl 2024

MIESTO KONANIA:
~ online ~
Ak chcete vedieť ako prebieha ONLINE seminár, kliknite >>> SEM

ČAS KONANIA:
9:00 hod. - 11:00 hod.

LEKTOR:
Ing. Vladimír Ozimý

Člen Slovenskej komory daňových poradcov, špecialista na dane a účtovníctvo. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál.  Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch a venuje sa lektorskej činnosti. Denne v rámci daňovej pohotovosti poradí niekoľkým desiatkam  našich zákazníkov.

Kde sa uplatňuje DPH pri nadobudnutí alebo dodaní tovaru v rámci EÚ? Aj vás trápi táto či iná otázka, ktorá súvisí s obchodovaním tovaru? Zorientovať sa v tejto náročnej spleti pravidiel vám pomôže daňový poradca Ing. Vladimír Ozimý. Na príkladoch vám vysvetlí, ako správne určiť miesto dodania tovaru, kde všade sa registrovať a aké výkazy musíte spracovať. Rozoberať budeme dodanie tovaru s prepravou, predaj na diaľku, režim call of stock, prenos daňovej povinnosti, kúpu a predaj použitého tovaru a mnoho ďalšieho.

PROGRAM:

Čo je dodaním tovaru na účely zákona a miesto dodania tovaru

Ktoré dodania tovaru idú do obratu na účely registrácie pre DPH

Vznik daňovej povinnosti pri dodaní tovaru

Dodanie tovaru v rámci EÚ a s tým spojené povinnosti z pohľadu DPH
•    Dodanie tovaru s prepravou z tuzemska do EÚ pre osobu identifikovanú pre daň v EÚ a daňové dosahy (oslobodenie od dane, trojstranný obchod, dodanie s DPH
•    Dodanie tovaru s prepravou pre zákazníka z EÚ, ktorý nie je zdaniteľnou osobou (predaj tovaru na diaľku) a s tým spojené povinnosti platiteľa DPH
•    Premiestnenie tovaru na účely podnikania do iného členského štátu verzus výnimky
•    Predaj tovaru v režime call of stock do iného členského štátu
•    Priraďovanie prepravy v prípade reťazového obchodu, ak prepravu vykoná prostredný subjekt

Nadobúdanie tovaru z EÚ
•    Nadobudnutie tovaru z EÚ, ktorý fyzicky končí v tuzemsku
•    Nadobudnutie tovaru z EÚ, ktorý fyzicky končí v inom členskom štáte (trojstranný obchod, nadobudnutie bez splnenia podmienok trojstranného obchodu)
•    Nadobudnutie tovaru z EÚ, pričom tovar bol dovezený z tretích štátov
•    Prenos daňovej povinnosti, ak dodá tovar zahraničný dodávateľ z iného členského štátu alebo na území tuzemska

Výkazy platiteľa vo väzbe na dodávky a nadobúdanie tovaru (kontrolný výkaz, súhrnný výkaz, daňové priznanie)

Kúpa a predaj použitého tovaru,  napr. ojazdené motorové vozidlá a daňové dosahy z pohľadu DPH (povinnosť záznamu)

Diskusia

ÚČASTNÍCKY POPLATOK:
84,- Eur
s DPH (70,- Eur bez DPH)

Účastnícky poplatok zaplaťte prevodom na náš účet najneskôr 2 dni pred akciou.
Pre identifikáciu platby uveďte prosím pri prevodnom príkaze v popise úhrady názov Vašej firmy.
 

Názov účtu: RNDr. Ján Balog - ProFuturo
Banka: VÚB
Číslo účtu: 3279674451/0200
IBAN: SK2502000000003279674451
BIC: SUBASKBX
Variabilný symbol: 240423
Konštantný symbol: 0308
Účel platby: ... uveďte názov vašej firmy ...


V účastníckom poplatku sú zahrnuté študijné materiály, 30-dňový videozáznam z oškolenia a náklady na organizačné zabezpečenie seminára. Prihláška na seminár je NEZAVÄZNÁ a stále ju môžete bezodplatne zrušiť 2 dni pred konaním akcie. Účastnícky poplatok nevraciame iba v prípade ak svoju prihlášku nezrušite v termíne 2 dni pred konaním seminára.

REGISTRÁCIA:
Registrovať sa môžete elektronicky, priamo na našich www stránkach, alebo si môžeteť stiahnúť pozvánku na seminár a vyplnenú prihlášku zaslať mailom.

UKONČENIE REGISTRÁCIE:
2 dni pred začiatkom seminára
/Dátum ukončenia registrácie je iba orientačný a vyhradzujeme si právo ukončiť registráciu po naplnení max. počtu účastníkov. Kapacita seminára je vzhľadom na online pripojenie OBMEDZENÁ !/


INFORMÁCIE:
RNDr. Ján Balog
Mobil: 0908.973571
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

NEPREMEŠKAJTE

Do ukončenia registrácie na seminár ODPADOVÉ HOSPODÁRSTVO FIRMY – PRÁVNE PREDPISY – SÚČASNÝ STAV A ZMENY zostáva Registrácia

In-house školenia

Anketa

Zúčastnite sa hlasovania o témach budúcich seminárov a my ich pre vás zorganizujeme !

Chcem hlasovať.

Vyhľadávanie

Premium Joomla Templates
Premium Joomla Templates

Premium WordPress Themes
Premium WordPress Themes

  • Tab 3

    Čo Vám navyše ponúkame ?

    Grafické spracovanie corporate identity (logotypy, hlavičkové papiere, obálky, vizitky, obaly, plagáty, bannery), výrobu profesionálnych firemných prezentácií v PowerPointe, vývoj webových prezentácií založených na redakčnom systéme Joomla a ich technicku správu.


     
     
     
     
  • Tab 21

     
     
     
     
     
     

Pripravované semináre

23.04.2024
DPH PRI NADOBUDNUTÍ, DODANÍ A PREDAJI TOVARU V RÁMCI EÚ OD ROKU 2024 /ONLINE/

24.04.2024
ODPADOVÉ HOSPODÁRSTVO FIRMY – PRÁVNE PREDPISY – SÚČASNÝ STAV A ZMENY /KOŠICE/

25.04.2024
EKONOMICKÉ MINIMUM: AKO EFEKTÍVNE OBSTARÁVAŤ MAJETOK VO VEREJNEJ SPRÁVE /ONLINE/

13.05.2024
REŠTRIKTÍVNE OPATRENIA VOČI RUSKU A BIELORUSKU A ICH VPLYV NA MEDZINÁRODNÝ OBCHOD /ONLINE/

28.05.2024
PRACOVNÝ ČAS, NADČASY, PRÍPLATKY, DOVOLENKY, MATERSKÁ A PREKÁŽKY V PRÁCI V ROKU 2024 /ONLINE/

29.05.2024
TROJSTRANNÉ A REŤAZOVÉ OBCHODY V RÁMCI EÚ Z POHĽADU DPH V ROKU 2024 /ONLINE/

 

--.--.----
TIPY A TRIKY PRE EFEKTÍVNU PREZENTÁCIU /KOŠICE, 1-DŇOVÝ SEMINÁR/

--.--.----
TIPY A TRIKY PRE EFEKTÍVNU PREZENTÁCIU (KOŠICE, 2-DŇOVÝ SEMINÁR)  

--.--.----
UMENIE PREDAŤ A ASERTIVITA PRI VYJEDNÁVANÍ /KOŠICE/

--.--.----
EFEKTÍVNE VYUŽITIE ČASU /KOŠICE/

 

 

Kontaktujte nás

V prípade potreby neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo mailom.

0908-973571

 

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

 

 

Ochrana osobných údajov