ODPADOVÉ HOSPODÁRSTVO – SÚČASNÝ STAV A ZMENY PRÁVNYCH PREDPISOV

DÁTUM KONANIA:
10. december 2025

MIESTO KONANIA:
Kultúrno - spoločenské centrum, Jedlíkova 7, Košice /oproti OC OPTIMA/
ČAS KONANIA:
9:00 hod. - 14:30 hod.

LEKTOR:
Ing. Peter Gallovič

Expert na odpadové hospodárstvo, pracoval na začiatku svojej kariéry ako prevádzkový geológ, neskôr pôsobil ako výskumný pracovník, vedúci informačnej kancelárie Centra zneškodňovania odpadov Košice a neskôr ako riaditeľ odboru odpadové hospodárstva na Ministerstve životného prostredia SR. Je odborne spôsobilá osoba pre autorizované činnosti a osoba oprávnená na vypracovanie odborných posudkov pre odpadové hospodárstvo oblasti autorizácie a úpravy odpadov.

PROGRAM:

•    Prehľad právnych predpisov v odpadovom hospodárstve SR a EÚ - prijaté a pripravované zmeny
•    Základné ustanovenia
•    Povinnosti právnických osôb a fyzických osôb – prehľad a posledné úpravy
•    Rozšírená zodpovednosť výrobcov – prehľad najdôležitejších zmien 
•    Nové Nariadenie EÚ o batériách a odpadových batíriách
•    Osobitné prúdy odpadov – úprava ustanovení nakladania so stavebnými odpadmi a odpadmi z demolácií
•    Komunálny odpad – prehľad povinností jednotlivých subjektov
•    Administratívne nástroje – povolenia na jednotlivé činnosti, registrácie
•    Informačný systém odpadového hospodárstva – aktuálny stav
•    Správne delikty – prehľad
•    Vykonávacie predpisy k zákonu o odpadoch – upozornenie na jednotlivé novely
•    Prehľad ďalších zmien právnych predpisov súvisiacich s odpadovým hospodárstvom
•    Diskusia a riešenie Vašich otázok

ÚČASTNÍCKY POPLATOK:
100,- Eur
  /nie sme platcami DPH/

Účastnícky poplatok zaplaťte prevodom na náš účet najneskôr 2 dni pred akciou.
Pre identifikáciu platby uveďte prosím pri prevodnom príkaze v popise úhrady názov Vašej firmy.
 

Názov účtu: RNDr. Ján Balog - ProFuturo
Banka: VÚB
Číslo účtu: 3279674451/0200
IBAN: SK2502000000003279674451
BIC: SUBASKBX
Variabilný symbol: 251210
Konštantný symbol: 0308
Účel platby: ... uveďte názov vašej firmy ...

V účastníckom poplatku sú zahrnuté študijné materiály, občerstvenie, teplý obed a náklady na organizačné zabezpečenie seminára. Prihláška na seminár je NEZAVÄZNÁ a stále ju môžete bezodplatne zrušiť 2 dni pred konaním akcie. Účastnícky poplatok nevraciame iba v prípade ak svoju prihlášku nezrušite v termíne 2 dni pred konaním seminára a nezúčastnite sa tejto akcie( stále je ale možná účasť náhradníka ).
Ak požadujete potvrdenie o prijatí a zaevidovaní Vašej prihlášky, uveďte túto svoju požiadavku v maili alebo priamo v prihláške, hneď za menami prihlásených účastníkov.

REGISTRÁCIA:
Registrovať sa môžete elektronicky, priamo na našich www stránkach, alebo si môžeteť stiahnúť pozvánku na seminár a vyplnenú prihlášku zaslať mailom.

UKONČENIE REGISTRÁCIE:
2 dni pred začiatkom seminára
/Dátum ukončenia registrácie je iba orientačný a vyhradzujeme si právo ukončiť registráciu po naplnení max. počtu účastníkov. Kapacita seminára je vzhľadom na online pripojenie OBMEDZENÁ !/


INFORMÁCIE:
RNDr. Ján Balog
Mobil: 0908.973571
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.