Aktuálne semináre


Vaše prihlášky na naše semináre sú iba rezervačné a sú úplne
 

 

NEZÁVÄZNÉ
 


Vyjadrujú iba Váš predbežný záujem.

INCOTERMS 2020 - DODACIE PODMIENKY V MEDZINÁRODNOM OBCHODE /KOŠICE/

Dátum konania:
26. február 2020

Miesto konania:
Kultúrno - spoločenské centrum, Jedlíkova 7, Košice /oproti OC OPTIMA/

Čas konania:
9:00 hod. - 15:00 hod. (Registrácia účastníkov od 8:30 hod.)

Lektor:
Ing. Tibor Vojtko
V colnej správe pôsobil viac ako 20 rokov, pričom prešiel rôznymi pozíciami od radového colníka na hraničnom priechode až po funkciu riaditeľa odboru Colného riaditeľstva SR. Počas svojej praxe sa špecializoval najmä na oblasť colného dohľadu a colného konania, ale pôsobil aj v oblasti informatiky a analýzy rizika. Na medzinárodnej úrovni zastupoval slovenskú colnú správu v odborných komisiách a pracovných skupinách v Bruseli. Pôsobil aj ako lektor odborného vzdelávania v rámci profesijnej prípravy colníkov a zároveň svoju lektorskú činnosť realizoval aj v komerčnej sfére. V súčasnom období vystupuje ako colný poradca v súkromnej spoločnosti.

Nová verzia Incoterms 2020 nadobudla účinnosť 1. januára 2020 a zahŕňa množstvo zmien. Dodacie podmienky Incoterms upravujú základné povinnosti kupujúceho a predávajúceho v medzinárodnom obchode, ako je prechod vlastníctva medzi predávajúcim a kupujúcim, deľba prepravných nákladov a prechod rizika v zmysle zodpovednosti za stratu a poškodenie tovaru a náklady na poistenie.

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s pravidlami Incoterms 2020 a s ich správnym uplatňovaním v praxi. Vedomosti získané v rámci školenia by mali účastníkom pomôcť orientovať sa v problematike používania pravidiel Incoterms 2020, a tým uľahčovať uzatváranie kontraktov a realizovať dodávky tovarov do/z krajín, ktoré nie sú členmi EÚ.

Dozviete sa viac o vplyve použitia jednotlivých dodacích doložiek na povinnosti predávajúceho a kupujúceho pri colnom prerokovaní.

Obsah seminára:
•    úvod do problematiky uplatňovania pravidiel INCOTERMS,
•    charakteristika medzinárodných pravidiel INCOTERMS,
•    výklad jednotlivých alternatív medzinárodných pravidiel INCOTERMS,
•    prehľad povinností predávajúceho a kupujúceho na základe pravidiel INCOTERMS,
•    vplyv použitia jednotlivých pravidiel INCOTERMS na povinnosti predávajúceho a kupujúceho pri colnom prerokovaní tovaru,
•    praktické príklady,
•    diskusia, otázky a odpovede

Účastnícky poplatok:
96,- Eur
s DPH (80,- Eur bez DPH)

Účastnícky poplatok zaplaťte prevodom na náš účet najneskôr 2 dni pred akciou.
Pre identifikáciu platby uveďte prosím pri prevodnom príkaze v popise úhrady názov Vašej firmy.
 

Názov účtu: RNDr. Ján Balog - ProFuturo
Banka: VÚB
Číslo účtu: 3279674451/0200
IBAN: SK2502000000003279674451
BIC: SUBASKBX
Variabilný symbol: 200226
Konštantný symbol: 0308
Účel platby: ... uveďte názov vašej firmy ...


V účastníckom poplatku sú zahrnuté študijné materiály, občerstvenie, teplý obed a náklady na organizačné zabezpečenie seminára. Prihláška na seminár je NEZAVÄZNÁ a stále ju môžete bezodplatne zrušiť 2 dni pred konaním akcie. Účastnícky poplatok nevraciame iba v prípade ak svoju prihlášku nezrušite v termíne 2 dni pred konaním seminára a zároveň sa nezúčastnite tejto akcie ( stále je ale možné poslať náhradníka ).

Registrácia:
Po zverejnení obsahu seminára sa budete môcť registrovať elektronicky priamo na našich stránkach alebo si budete môcť stiahnúť pozvánku na seminár a vyplnenú prihlášku zaslať mailom.

Ukončenie registrácie:
24. február 2020


Informácie:
RNDr. Ján Balog
Mobil: 0908.973571
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

 

NEPREMEŠKAJTE

Do ukončenia registrácie na seminár INCOTERMS 2020 - DODACIE PODMIENKY V MEDZINÁRODNOM OBCHODE zostáva 0 dní Registrácia

In-house školenia

Anketa

Zúčastnite sa hlasovania o témach budúcich seminárov a my ich pre vás zorganizujeme !

Chcem hlasovať.

Vyhľadávanie

Premium Joomla Templates
Premium Joomla Templates

Premium WordPress Themes
Premium WordPress Themes

  • Tab 3

    Čo Vám navyše ponúkame ?

    Grafické spracovanie corporate identity (logotypy, hlavičkové papiere, obálky, vizitky, obaly, plagáty, bannery), výrobu profesionálnych firemných prezentácií v PowerPointe, vývoj webových prezentácií založených na redakčnom systéme Joomla a ich technicku správu.


     
     
     
     
  • Tab 21

     
     
     
     
     
     

Pripravované semináre

26.02.2020
INCOTERMS 2020 - DODACIE PODMIENKY V MEDZINÁRODNOM OBCHODE /KOŠICE/

02.03.2020
DAŇOVÉ PRIZNANIE K DANI Z PRÍJMOV PRÁVNICKÝCH OSÔB ZA ROK 2019 (PRAKTICKÝ PRÍKLAD NA TLAČIVE) /KOŠICE/

04.03.2020
DPH A DAŇ Z PRÍJMOV OD 1. 1.2020 A ICH APLIKÁCIA DO PRAXE S ING. VLADIMÍROM OZIMÝM /POPRAD/

05.03.2020
DPH A DAŇ Z PRÍJMOV OD 1. 1.2020 A ICH APLIKÁCIA DO PRAXE S ING. VLADIMÍROM OZIMÝM /PREŠOV/

06.03.2020
DPH A DAŇ Z PRÍJMOV OD 1. 1.2020 A ICH APLIKÁCIA DO PRAXE S ING. VLADIMÍROM OZIMÝM /KOŠICE/

18.03.2020
POVINNOSTI VYPLÝVAJÚCE Z USTANOVENÍ ZÁKONA Č. 79/2015 Z.Z. O ODPADOCH A VYKONÁVACÍCH PREDPISOV A POSLEDNÉ SCHVÁLENÉ ZMENY /KOŠICE/

01.04.2020
MODERNÁ  SPRÁVA  REGISTRATÚRY V PRAXI /KOŠICE/

16.04.2020
DOHODY KOMPLEXNE. ŠTATUTÁRI, POSLANCI A INÉ PRÁVNE VZŤAHY V SOCIÁLNOM A ZDRAVOTNOM POISTENÍ  /KOŠICE/

29.04.2020
VZNIK, ZMENA PRACOVNÉHO POMERU, PRACOVNÉ ZMLUVY, DOMÁCKA PRÁCA /KOŠICE/

Kontaktujte nás

V prípade potreby neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo mailom.

0908-973571

 

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

 

 

Ochrana osobných údajov