Aktuálne semináre


Vaše prihlášky na naše semináre sú iba rezervačné a sú úplne
 

 

NEZÁVÄZNÉ
 


Vyjadrujú iba Váš predbežný záujem.

SPRÁVA REGISTRATÚRY V ROKU 2019 - AKTUÁLNE LEGISLATÍVNE ZMENY /KOŠICE/

Dátum konania:
07. marec 2019

Miesto konania:
Kultúrno - spoločenské centrum, Jedlíkova 7, Košice /oproti OC OPTIMA/

Čas konania:
9:00 hod. - 15:00 hod. (Registrácia účastníkov od 8:30 hod.)

Lektor:

Mgr. Mária Mrižová, PhD.
Ministerstvo vnútra SR, spoluautorka legislatívnych zmien v oblasti správy registratúry a archívnictva

Dňa 1. marca 2019 nadobudne účinnosť ostatná novela vyhlášky MV SR o podrobnostiach správy registratúry orgánov verejnej moci, ktorá prináša viaceré úpravy v procese správy dokumentu a spisu najmä pre orgány verejnej moci v rámci ich výkonu verejnej moci elektronicky. Pôvodcovia registratúry, ktorí sú orgánmi verejnej moci si následne do 1. júna 2019 musia zosúladiť vlastné registratúrne poriadky s ustanoveniami predmetnej novely vyhlášky. Do svojej praxe budú musieť zaviesť nové pravidlá manipulácie s elektronickými podaniami, ich spracúvaní, ukladaní kombinovaných spisov, využívaní plnej funkcionality IS na správu registratúry, ako aj modulu elektronického úradného doručovania a v neposlednom rade nové pravidlá administrácie pri manipulovaní s registratúrnymi záznamami obsahujúcimi utajované skutočnosti. Využite preto jedinečnú príležitosť získať informácie priamo od tvorcov novely predmetnej vyhlášky.

Čomu sa hlavne budeme venovať:

• Nové povinnosti a zmeny tak, ako ich prinesie novela vyhlášky MV SR č. 410/2015 Z. z. o podrobnostiach výkonu správy registratúry orgánov verejnej moci s účinnosťou od 1.1.2019 a ich aplikácia do praxe
• Právne predpisy v aktuálnom znení
• Spravovanie elektronických záznamov

Pre koho je seminár určený:

- orgány verejnej moci všetkých stupňov,
- organizácie štátnej správy - ústredné orgány štátnej správy, štátne rozpočtové a príspevkové organizácie
- organizácie územnej samosprávy - mestá a obce, vyššie územné celky, rozpočtové a príspevkové organizácie zriadené mestami, obcami a vyššími územnými celkami
- školy a školské zariadenia
- správcov registratúry,
- IT zamestnancov,
- asistentky, zamestnancov na úseku ľudských zdrojov,
- archivárov, zamestnancov hospodárskych správ, IT zamestnancov
- tých, ktorí komunikujú s klientmi elektronicky, prijímajú alebo vytvárajú elektronické dokumenty alebo práve uvažujú nad zavedením elektronickej správy dokumentov.

Obsah seminára:

1. Platná legislatíva v oblasti správy dokumentov – aktuálne novinky a zmeny
2. Tvorba/úprava registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu
3. Efektívna správa registratúry - príjem, evidovanie, tvorba spisov, spracovanie, elektronické odosielanie a ukladanie neelektronických záznamov, stanovenie procesných úkonov pri správe dokumentov, nové pravidlá pre prístup k nim – podľa  novely vyhlášky MV SR o podrobnostiach výkonu správy registratúry orgánov verejnej moci
4. Pripravovaná novela výnosu č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre informačné systémy na správu registratúry
5. Povinnosti pri správe elektronickej registratúry – manipulácia s e-dokumentmi v procese ich spracovania (obeh, spracovateľské procesy, schvaľovací proces, autorizácia, vyťažovanie informácií)
6. Agendové informačné systémy (osobitne evidencie) – novinky v manipulácii so špeciálnymi typmi dokumentov  (personálne, účtovné a pod.)
7. Vyraďovacie konanie – nový spôsob predkladania návrhov na vyradenie

Účastnícky poplatok:

72,- Eur s DPH (60,- Eur bez DPH)

Účastnícky poplatok zaplaťte prevodom na náš účet najneskôr 2 dni pred akciou.
Pre identifikáciu platby uveďte prosím pri prevodnom príkaze v popise úhrady názov Vašej firmy.
 

Názov účtu: RNDr. Ján Balog - ProFuturo
Banka: VÚB
Číslo účtu: 3279674451/0200
IBAN: SK2502000000003279674451
BIC: SUBASKBX
Variabilný symbol: 190307
Konštantný symbol: 0308
Účel platby: ... uveďte názov vašej firmy ...


V účastníckom poplatku sú zahrnuté študijné materiály, občerstvenie, teplý obed a náklady na organizačné zabezpečenie seminára. Prihláška na seminár je NEZAVÄZNÁ a stále ju môžete bezodplatne zrušiť 2 dni pred konaním akcie. Účastnícky poplatok nevraciame iba v prípade ak svoju prihlášku nezrušite v termíne 2 dni pred konaním seminára a zároveň sa nezúčastnite tejto akcie ( stále je ale možné poslať náhradníka ).

Registrácia:
Registrovať sa môžete elektronicky priamo na našich stránkach alebo si môžete stiahnúť pozvánku na seminár a vyplnenú prihlášku zaslať mailom.

Ukončenie registrácie:
4. marec 2019
/Dátum ukončenia registrácie je iba orientačný a vyhradzujeme si právo ukončiť registráciu po naplnení max. počtu účastníkov/


Informácie:
RNDr. Ján Balog
Mobil: 0908.973571
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

 

 

NEPREMEŠKAJTE

Do ukončenia registrácie na seminár ZÁKON Č. 79/2015 Z.Z. O ODPADOCH A ZMENY PLATNÉ OD 1.1.2019 + EVIDENCIA ODPADOV A PODÁVANIE OHLÁSENÍ V ODPADOVOM HOSPODÁRSTVE ZA ROK 2018 /KOŠICE/ zostáva 0 dní Registrácia

In-house školenia

Anketa

Zúčastnite sa hlasovania o témach budúcich seminárov a my ich pre vás zorganizujeme !

Chcem hlasovať.

Vyhľadávanie

Premium Joomla Templates
Premium Joomla Templates

Premium WordPress Themes
Premium WordPress Themes

  • Tab 3

    Čo Vám navyše ponúkame ?

    Grafické spracovanie corporate identity (logotypy, hlavičkové papiere, obálky, vizitky, obaly, plagáty, bannery), výrobu profesionálnych firemných prezentácií v PowerPointe, vývoj webových prezentácií založených na redakčnom systéme Joomla a ich technicku správu.


     
     
     
     
  • Tab 21

     
     
     
     
     
     

Pripravované semináre

26.02.2019
ZÁKON Č. 79/2015 Z.Z. O ODPADOCH A ZMENY PLATNÉ OD 1.1.2019 + EVIDENCIA ODPADOV A PODÁVANIE OHLÁSENÍ V ODPADOVOM HOSPODÁRSTVE ZA ROK 2018 /KOŠICE/

26.02.2019
DPH V PRAXI - ZMENY OD 1. 1. 2019 A ICH APLIKÁCIA DO PRAXE /PREŠOV/

27.02.2019
DPH V PRAXI - ZMENY OD 1. 1. 2019 A ICH APLIKÁCIA DO PRAXE /POPRAD/

28.02.2019
DPH V PRAXI - ZMENY OD 1. 1. 2019 A ICH APLIKÁCIA DO PRAXE /KOŠICE/

01.03.2019
DAŇOVÉ PRIZNANIE A ÚČTOVNÁ ZÁVIERKA ZA ROK 2018 /KOŠICE/

07.03.2019
SPRÁVA REGISTRATÚRY V ROKU 2019 - AKTUÁLNE LEGISLATÍVNE ZMENY /KOŠICE/

12.-13.03.2019
GDPR A OSOBNÉ ÚDAJE OČAMI KONTROLNÉHO ORGÁNU /KOŠICE/

15.03.2019
ROČNÉ ZÚČTOVANIE DANE A AKTUALITY V MZDOVEJ ÚČTÁRNI

Kontaktujte nás

V prípade potreby neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo mailom.

0908-973571

 

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

 

 

Ochrana osobných údajov