Aktuálne semináre

TVORBA A FORMÁLNA ÚPRAVA ÚRADNÝCH DOKUMENTOV NOVÉ STN ÚČINNÉ OD 1. DECEMBRA 2023

Dátum konania:
13. november 2024

Miesto konania:
Kultúrno - spoločenské centrum, Jedlíkova 7, Košice /oproti OC OPTIMA/
 

Čas konania:
9:00 hod. - 14:30 hod. (Registrácia účastníkov od 8:30 hod.)

Lektor:
Mgr. Mária Mrižová, PhD.
riaditeľka odboru archívov a registratúr Ministerstva vnútra SR, spoluautorka legislatívnych zmien

Od 1. decembra 2023 vstúpili do platnosti nové STN pre tvorbu úradných dokumentov. Pripravili sme preto pre Vás seminár, na ktorom sa dozviete všetky potrebné informácie
•    o zmenách, ktoré priniesli nové STN od 1.12.2023 a ako tieto zmeny premietnuť do Vašej praxe pri tvorbe, úprave a správe dokumentov,
•    aké sú správne pravidlá a zásady tvorby, úpravy a správy úradných dokumentov a úradných listov podľa nových STN,
•    ako zapracovať tieto nové pravidlá tvorby úradných dokumentov do Vášho registratúrneho poriadku a aplikovať ich do praxe

Na školení/seminári bude sa budeme venovať najmä výkladom zmien
•    STN 01 6910 - Pravidlá písania a úpravy písomností a
•    STN 88 6101 - Predtlač listových papierov na úradné a obchodné listy

Komu je seminár určený:
•    spracovateľov úradných listov, obchodných listov, ako aj  tvorcov iných typov úradných dokumentov
•    asistentky, sekretárky, archivárov
•    subjekty verejnej správy vrátane orgánov verejnej moci všetkých stupňov
•    správcov registratúry
•    ďalších odborných zamestnancov verejnej a podnikateľskej sféry, ktorí vykonávajú administratívne činnosti

Program seminára:

Pravidlá písania a úpravy písomností (STN 01 6910)
•    Formálna úprava dokumentov podľa príslušných STN
•    Štylizácia úradných dokumentov
•    Zásady tvorby úradných dokumentov

Predtlač listových papierov na úradné a obchodné listy (STN 88 6101)

Praktické ukážky použitia noriem pri tvorbe úradných registratúrnych záznamov

Manipulačné úkony pri správe dokumentov v etape spracovania registratúrneho záznamu

Diskusia a riešenie Vašich otázok

Účastnícky poplatok:
100,- Eur
/nie sme platcami DPH/

Účastnícky poplatok zaplaťte prevodom na náš účet najneskôr 2 dni pred akciou.
Pre identifikáciu platby uveďte prosím pri prevodnom príkaze v popise úhrady názov Vašej firmy.
 

Názov účtu: RNDr. Ján Balog - ProFuturo
Banka: VÚB
Číslo účtu: 3279674451/0200
IBAN: SK2502000000003279674451
BIC: SUBASKBX
Variabilný symbol: 241113
Konštantný symbol: 0308
Účel platby: ... uveďte názov vašej firmy ...


V účastníckom poplatku sú zahrnuté študijné materiály, občerstvenie, teplý obed a náklady na organizačné zabezpečenie seminára. Prihláška na seminár je NEZAVÄZNÁ a stále ju môžete bezodplatne zrušiť 2 dni pred konaním akcie. Účastnícky poplatok nevraciame iba v prípade ak svoju prihlášku nezrušite v termíne 2 dni pred konaním seminára a zároveň sa nezúčastnite tejto akcie ( stále je ale možné poslať náhradníka ).

Registrácia:
Po zverejnení obsahu seminára sa budete môcť registrovať elektronicky priamo na našich stránkach alebo si budete môcť stiahnúť pozvánku na seminár a vyplnenú prihlášku zaslať mailom.

Ukončenie registrácie:
2 dni pred začiatkom seminára
/Dátum ukončenia registrácie je iba orientačný a vyhradzujeme si právo ukončiť registráciu po naplnení max. počtu účastníkov. Kapacita seminára je OBMEDZENÁ !/


Informácie:
RNDr. Ján Balog
Mobil: 0908.973571
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

 

NEPREMEŠKAJTE

Do ukončenia registrácie na seminár ODPADOVÉ HOSPODÁRSTVO FIRMY – SÚČASNÝ STAV A ZMENY PRÁVNYCH PREDPISOV zostáva 38 dní Registrácia

In-house školenia

Anketa

Zúčastnite sa hlasovania o témach budúcich seminárov a my ich pre vás zorganizujeme !

Chcem hlasovať.

Vyhľadávanie

Premium Joomla Templates
Premium Joomla Templates

Premium WordPress Themes
Premium WordPress Themes

  • Tab 3

    Čo Vám navyše ponúkame ?

    Grafické spracovanie corporate identity (logotypy, hlavičkové papiere, obálky, vizitky, obaly, plagáty, bannery), výrobu profesionálnych firemných prezentácií v PowerPointe, vývoj webových prezentácií založených na redakčnom systéme Joomla a ich technicku správu.


     
     
     
     
  • Tab 21

     
     
     
     
     
     

Pripravované semináre

16.10.2024
ODPADOVÉ HOSPODÁRSTVO FIRMY – SÚČASNÝ STAV A ZMENY PRÁVNYCH PREDPISOV /KOŠICE/

13.11.2024
TVORBA A FORMÁLNA ÚPRAVA ÚRADNÝCH DOKUMENTOV NOVÉ STN ÚČINNÉ OD 1. DECEMBRA 2023 /KOŠICE/

 

--.--.----
TIPY A TRIKY PRE EFEKTÍVNU PREZENTÁCIU /KOŠICE, 1-DŇOVÝ SEMINÁR/

--.--.----
TIPY A TRIKY PRE EFEKTÍVNU PREZENTÁCIU (KOŠICE, 2-DŇOVÝ SEMINÁR)  

--.--.----
UMENIE PREDAŤ A ASERTIVITA PRI VYJEDNÁVANÍ /KOŠICE/

--.--.----
EFEKTÍVNE VYUŽITIE ČASU /KOŠICE/

 

 

Kontaktujte nás

V prípade potreby neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo mailom.

0908-973571

 

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

 

 

Ochrana osobných údajov