Aktuálne semináre

MODERNÁ SPRÁVA REGISTRATÚRY V PRAXI PRE ROK 2025

Dátum konania:
13. november 2024

Miesto konania:
Kultúrno - spoločenské centrum, Jedlíkova 7, Košice /oproti OC OPTIMA/
 

Čas konania:
9:00 hod. - 14:30 hod. (Registrácia účastníkov od 8:30 hod.)

Lektor:
Mgr. Mária Mrižová, PhD.
riaditeľka odboru archívov a registratúr Ministerstva vnútra SR, spoluautorka legislatívnych zmien

Na seminári sa zameriame na kľúčové aspekty správy archívov a registratúr v súlade s najnovšími legislatívnymi zmenami.

Oboznámime Vás s pripravovanou novelou zákona o archívoch a registratúrach s predpokladanou účinnosťou od 1. apríla 2025.

Program je zostavený tak, aby Vám poskytol komplexný prehľad o efektívnej správe registratúry, vrátane najlepších postupov pri prijímaní, evidovaní a tvorbe spisov. Zameriame sa tiež na optimalizáciu procesov spracovania a distribúcie dokumentov, či už elektronických alebo listinných, a na definovanie jasných procesných úkonov pre ich správu.

Okrem toho Vám budú predstavené inovatívne funkcionality informačných systémov, ktoré zlepšujú správu registratúrnych záznamov a zvyšujú efektivitu práce. Bude sa hovoriť aj o aktuálnych štandardoch pre elektronické informačné systémy a o tom, ako ich implementovať pre bezproblémovú správu registratúr.

V priebehu programu sa budeme venovať aj bezpečnosti a integrite elektronických záznamov, procesom autorizácie, špecializovaným funkcionalitám informačných systémov a technikám zaručujúcej konverziu dát. Nezabudneme ani na špeciálne typy dokumentov a kontrolovaný prístup k citlivým registratúrnym záznamom.

Záverom sa budeme venovať vyraďovaciemu konaniu a možnostiam predkladania návrhov na osobitné vyradenie registratúrnych záznamov.

Program seminára:

1.    Pripravovaná novela zákona o archívoch a registratúrach
•    Hlavné zmeny a dopady novej legislatívy, ktorá má nadobudnúť účinnosť od 1. apríla 2025. Najmä so zameraním na možnú transformáciu registratúrnych záznamov, ich právne účinky, spôsoby ďalšej správy a vyraďovania pôvodných dokumentov, zmeny v správe archívnych dokumentov atď.
2.    Efektívna správa registratúry
•    Príjem, evidovanie, tvorba spisov: Prehľad najlepších postupov pri prijímaní a evidovaní dokumentov, tvorbe a správe spisov
•    Spracovanie, odosielanie a ukladanie dokumentov: Optimalizácia procesov spracovania a distribúcie elektronických aj listinných dokumentov
•    Stanovenie procesných úkonov pri správe dokumentov: Definovanie jasných procesov pre efektívnu správu dokumentov
•    Nové pravidlá pre prístup k dokumentom: Aktualizované pravidlá a postupy zabezpečujúce adekvátny prístup k dokumentom
3.    Nové funkcionality informačných systémov na správu registratúry
•    Prezentácia inovácií a nových funkcií, ktoré zlepšujú správu registratúrnych záznamov a zvyšujú efektivitu práce
4.    Procesy IS na správu registratúry
•    Detailný pohľad na procesné toky v informačných systémoch, ktoré podporujú správu registratúrnych záznamov
5.    Manipulácie s e-zásielkami/e-registratúrnymi záznamami
•    Efektívne metódy manipulácie s elektronickými zásielkami a registratúrnymi záznamami, vrátane bezpečnostných aspektov
6.    Tvorba registratúrnych záznamov a spisov
•    Najlepšie praktiky pri tvorbe a organizácii registratúrnych záznamov a spisov, zabezpečujúce ich dlhodobú dostupnosť a integritu
7.    Odosielanie elektronických záznamov
•    Technické a legislatívne požiadavky na odosielanie elektronických záznamov, vrátane bezpečnostných opatrení
8.    Proces autorizácie elektronických registratúrnych záznamov
•    Mechanizmy a postupy na zabezpečenie autorizácie a validácie elektronických záznamov v registratúrach
9.    Špecializované funkcionality IS na správu registratúry
•    Prehľad špecifických funkcií informačných systémov, ktoré podporujú rôzne aspekty správy registratúrnych záznamov
10.    Prístup k registratúre s prihliadnutím na obmedzený prístup
•    Postupy a technológie zabezpečujúce kontrolovaný prístup k citlivým registratúrnym záznamom
11.    Vyraďovacie konanie - úpravy a zmeny – elektronické predkladanie návrhov na vyradenie
12.    Diskusia a riešenie Vašich otázok

Účastnícky poplatok:
100,- Eur
/nie sme platcami DPH/

Účastnícky poplatok zaplaťte prevodom na náš účet najneskôr 2 dni pred akciou.
Pre identifikáciu platby uveďte prosím pri prevodnom príkaze v popise úhrady názov Vašej firmy.
 

Názov účtu: RNDr. Ján Balog - ProFuturo
Banka: VÚB
Číslo účtu: 3279674451/0200
IBAN: SK2502000000003279674451
BIC: SUBASKBX
Variabilný symbol: 241113
Konštantný symbol: 0308
Účel platby: ... uveďte názov vašej firmy ...


V účastníckom poplatku sú zahrnuté študijné materiály, občerstvenie, teplý obed a náklady na organizačné zabezpečenie seminára. Prihláška na seminár je NEZAVÄZNÁ a stále ju môžete bezodplatne zrušiť 2 dni pred konaním akcie. Účastnícky poplatok nevraciame iba v prípade ak svoju prihlášku nezrušite v termíne 2 dni pred konaním seminára a zároveň sa nezúčastnite tejto akcie ( stále je ale možné poslať náhradníka ).

Registrácia:
Po zverejnení obsahu seminára sa budete môcť registrovať elektronicky priamo na našich stránkach alebo si budete môcť stiahnúť pozvánku na seminár a vyplnenú prihlášku zaslať mailom.

Ukončenie registrácie:
2 dni pred začiatkom seminára
/Dátum ukončenia registrácie je iba orientačný a vyhradzujeme si právo ukončiť registráciu po naplnení max. počtu účastníkov. Kapacita seminára je OBMEDZENÁ !/


Informácie:
RNDr. Ján Balog
Mobil: 0908.973571
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

 

NEPREMEŠKAJTE

Do ukončenia registrácie na seminár ODPADOVÉ HOSPODÁRSTVO – SÚČASNÝ STAV A ZMENY PRÁVNYCH PREDPISOV zostáva Registrácia

In-house školenia

Anketa

Zúčastnite sa hlasovania o témach budúcich seminárov a my ich pre vás zorganizujeme !

Chcem hlasovať.

Vyhľadávanie

Premium Joomla Templates
Premium Joomla Templates

Premium WordPress Themes
Premium WordPress Themes

  • Tab 3

    Čo Vám navyše ponúkame ?

    Grafické spracovanie corporate identity (logotypy, hlavičkové papiere, obálky, vizitky, obaly, plagáty, bannery), výrobu profesionálnych firemných prezentácií v PowerPointe, vývoj webových prezentácií založených na redakčnom systéme Joomla a ich technicku správu.


     
     
     
     
  • Tab 21

     
     
     
     
     
     

Pripravované semináre

16.10.2024
ODPADOVÉ HOSPODÁRSTVO – SÚČASNÝ STAV A ZMENY PRÁVNYCH PREDPISOV /KOŠICE/

13.11.2024
MODERNÁ SPRÁVA REGISTRATÚRY V PRAXI PRE ROK 2025 /KOŠICE/

28.11.2024
VODNÝ ZÁKON A ZÁKON O VEREJNÝCH VODOVODOCH A VEREJNÝCH KANALIZÁCIÁCH /KOŠICE/

 

 

--.--.----
TIPY A TRIKY PRE EFEKTÍVNU PREZENTÁCIU /KOŠICE, 1-DŇOVÝ SEMINÁR/

--.--.----
TIPY A TRIKY PRE EFEKTÍVNU PREZENTÁCIU (KOŠICE, 2-DŇOVÝ SEMINÁR)  

--.--.----
UMENIE PREDAŤ A ASERTIVITA PRI VYJEDNÁVANÍ /KOŠICE/

--.--.----
EFEKTÍVNE VYUŽITIE ČASU /KOŠICE/

 

 

Kontaktujte nás

V prípade potreby neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo mailom.

0908-973571

 

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

 

 

Ochrana osobných údajov