Aktuálne semináre

EVOLÚCIA VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ V ROKU 2022 – VŠETKO O NOVELE ZÁKONA

DÁTUM KONANIA:
30. november 2021

MIESTO KONANIA:
~ online ~
Ak chcete vedieť ako prebieha ONLINE seminár, kliknite >>> SEM

ČAS KONANIA:
9:00 hod. - 14:30 hod.

LEKTOR:
JUDr. Juraj Tkáč PhD.

Juraj Tkáč je Predsedom Únie profesionálov verejného obstarávania. Je autor a spoluautor viacerých odborných publikácií o verejnom obstarávaní (Veľký komentár k zákonu o verejnom obstarávaní, Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi a iné). Okrem publikačnej činnosti sa snaží aplikovať moderné prvky verejného obstarávania do slovenskej praxe – či už ako expert Implementačnej agentúry Ministerstva  práce sociálnych vecí a rodiny SR pre zefektívnenie účasti sociálnych podnikoch vo verejných obstarávaniach a tiež ako expert Slovak business agency pre napomáhanie účasti startupov vo verejnom obstarávaní, ale aj v rámci medzinárodných projektov o zelenom verejnom obstarávaní..

Od marca 2022 sa menia pravidlá verejného obstarávania, a to pre všetky súťaže – nielen tie eurofondové. Pripravte sa na tieto zmeny dostatočne včas a zistite, čo sa mení vo verejnom obstarávaní. Webinár s JUDr. Jurajom Tkáčom, PhD., vám odhalí nielen samotné zmeny, ale upozorní aj na súvislosti, ktoré tieto zmeny so sebou prinášajú

PROGRAM:

  • Zmena limitov, keďže novela nemá účinnosť od začiatku roka, ako má zmena limitov vplyv na všetky informačné povinnosti verejného obstarávateľa vo vzťahu k zmeneným limitom, objasníme, aký vplyv má zrušenie EKS na počítanie limitov v rámci roka 2022.
  • Zákazky s nízkou hodnotou, kedy musí, kedy môže a kedy nemusí verejný obstarávateľ využiť elektronickú platformu pre zadávanie zákaziek s nízkou hodnotou.
  • Podlimitné zákazky – len cez elektronickú platformu, ako bude vyzerať obchodovanie na elektronickej platforme, čo môžu uchádzači rozporovať v rámci elektronickej platformy, zmeny a novinky pri podávaní a vybavovaní žiadostí o nápravu. 
  • Nadlimitné zákazky – zmeny v spôsobe vyhodnotenia ponúk, (super) reverzné verejné obstarávanie, povinné kvóty pre zelené zákazky, (ne)zrušenie Rady UVO a revízne postupy vo verejnom obstarávaní.

ÚČASTNÍCKY POPLATOK:

84,- Eur s DPH (70,- Eur bez DPH)

Účastnícky poplatok zaplaťte prevodom na náš účet najneskôr 2 dni pred akciou.
Pre identifikáciu platby uveďte prosím pri prevodnom príkaze v popise úhrady názov Vašej firmy.
 

Názov účtu: RNDr. Ján Balog - ProFuturo
Banka: VÚB
Číslo účtu: 3279674451/0200
IBAN: SK2502000000003279674451
BIC: SUBASKBX
Variabilný symbol: 211130
Konštantný symbol: 0308
Účel platby: ... uveďte názov vašej firmy ...


V účastníckom poplatku sú zahrnuté študijné materiály, 14-dňový videozáznam zo školenia a náklady na organizačné zabezpečenie seminára. Prihláška na seminár je NEZAVÄZNÁ a stále ju môžete bezodplatne zrušiť 2 dni pred konaním akcie. Účastnícky poplatok nevraciame iba v prípade ak svoju prihlášku nezrušite v termíne 2 dni pred konaním seminára.

REGISTRÁCIA:
Registrovať sa môžete elektronicky, priamo na našich www stránkach, alebo si môžeteť stiahnúť pozvánku na seminár a vyplnenú prihlášku zaslať mailom.

UKONČENIE REGISTRÁCIE:
2 dni pred začiatkom seminára
/Dátum ukončenia registrácie je iba orientačný a vyhradzujeme si právo ukončiť registráciu po naplnení max. počtu účastníkov. Kapacita seminára je vzhľadom na online pripojenie OBMEDZENÁ !/


INFORMÁCIE:
RNDr. Ján Balog
Mobil: 0908.973571
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

 

NEPREMEŠKAJTE

Do ukončenia registrácie na seminár SPRÁVA DOKUMENTOV V ROKU 2021 - AKTUÁLNE NOVINKY A ZMENY zostáva 0 dní Registrácia

In-house školenia

Anketa

Zúčastnite sa hlasovania o témach budúcich seminárov a my ich pre vás zorganizujeme !

Chcem hlasovať.

Vyhľadávanie

Premium Joomla Templates
Premium Joomla Templates

Premium WordPress Themes
Premium WordPress Themes

  • Tab 3

    Čo Vám navyše ponúkame ?

    Grafické spracovanie corporate identity (logotypy, hlavičkové papiere, obálky, vizitky, obaly, plagáty, bannery), výrobu profesionálnych firemných prezentácií v PowerPointe, vývoj webových prezentácií založených na redakčnom systéme Joomla a ich technicku správu.


     
     
     
     
  • Tab 21

     
     
     
     
     
     

Pripravované semináre

19.10.2021
DPH - NAJČASTEJŠIE CHYBY A PROBLÉMY PRI UPLATŇOVANÍ V PRAXI V ROKU 2021 /ONLINE/

20.10.2021
SPRÁVA DOKUMENTOV V ROKU 2021 - AKTUÁLNE NOVINKY A ZMENY /ONLINE/

20.10.2021
SZČO, SPOLOČNÍCI, KONATELIA - DANE A ODVODY, ZÁKONNÍK PRÁCE, DÔCHODKY, MATERSKÉ... /ONLINE/

26.10.2021
PRVÁ POMOC OD SEPTEMBRA 2021 + NOVÝ KURZARBEIT OD JANUÁRA 2022 /ONLINE/

26.10.2021
3 VÝZNAMNÉ ZMENY V ZÁKONE O DPH OD 15. 11. 2021 A 1. 1. 2022 /ONLINE/

28.10.2021
ZRÁŽKY ZO MZDY, EXEKUČNÉ ZRÁŽKY /ONLINE/

29.10.2021
PRIPRAVOVANÉ ZMENY (DPH, DZP) OD 1.1.2022 A VYBRANÉ PROBLÉMY V PRAXI /ONLINE/

04.-05.11.2021
NAJAKTUÁLNEJŠIE DAŇOVÉ TÉMY PRED KONCOM ROKA A PRIPRAVOVANÉ ZMENY PRE ROK 2022 /2-DŇOVÉ ŠKOLENIE/ /ONLINE/

18.11.2021
POVINNOSTI PREVÁDZKOVATEĽOV ZDROJOV ZNEČISŤOVANIA V OCHRANE OVZDUŠIA VYPLÝVAJÚCE Z AKTUÁLNEJ PRÁVNEJ ÚPRAVY /ONLINE/

30.11.2021
EVOLÚCIA VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ V ROKU 2022 – VŠETKO O NOVELE ZÁKONA/ /ONLINE/

 

--.--.----
TIPY A TRIKY PRE EFEKTÍVNU PREZENTÁCIU /KOŠICE, 1-DŇOVÝ SEMINÁR/

--.--.----
TIPY A TRIKY PRE EFEKTÍVNU PREZENTÁCIU (KOŠICE, 2-DŇOVÝ SEMINÁR)  

--.--.----
UMENIE PREDAŤ A ASERTIVITA PRI VYJEDNÁVANÍ /KOŠICE/

--.--.----
EFEKTÍVNE VYUŽITIE ČASU /KOŠICE/

 

Kontaktujte nás

V prípade potreby neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo mailom.

0908-973571

 

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

 

 

Ochrana osobných údajov